Вздовж тунелю між станціями київського метрополітену Деміївська та "Либідська" демонтують залізобетонні конструкції.
Про це повідомили у КМДА.
"Наразі, для прискорення виконання робіт, спеціалісти провели часткове розкриття тунелю, а саме влаштували технологічний отвір для транспортування назовні демонтованого колійного бетону і подання необхідних матеріалів", - йдеться у повідомленні.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Чому просів тунель столичного метро: експерти дали попередній висновок
Зараз проводять розробку котловану з кріпленням третього ярусу, очищення залізобетонних поверхонь та видалення демонтованого бетону. Триває хімічне закріплення ґрунтів затунельного масиву і підготовка поверхні тунелю для додаткового підсилення.
У столичному метрополітені кажуть, що причиною аварії на "синій гілці" стали помилкові та неякісні проєктні рішення під час будівництва.
Роботи можуть закінчити до кінця літа 2024 року.
8 грудня у Києві закрили ділянку синьої гілки метро між станціями Деміївська і Теремки через аварійний стан тунелю. На стелі тунелю на цій ділянці помітили нові тріщини, у тунель протікає вода
Потяги ходять між станціями Героїв Дніпра - Либідська.
У КМДА повідомили, що від Теремків до Либідської ходитимуть 77 автобусів і 20 тролейбусів. Інтервал руху автобусів і тролейбусів не повинен перевищувати 3 хвилини.
Коментарі