Елегантність та екологічність, помножені на стовідсоткову надійність: тара для e-commerce від Київського картонно-паперового комбінату не лише зберігає елітну алкогольну продукцію цілою і неушкодженою, а й підкреслює цінність вмісту, створюючи вау-ефект для покупця. Пакувальні новинки, орієнтовані на пляшковий сегмент, виробник презентував на щорічному Wine&Spirits Show.
Виставка Wine&Spirits Trade Show відбулась 26-27 квітня у столичному Гольф-Центрі - вже вшосте цей майданчик збирає для нетворкінгу байєрів великих торговельних мереж, постачальників якісних спиртних напоїв, супутньої продукції та інших гравців ринку. Київський КПК, який першим з вітчизняних підприємств розпочав промислове виробництво спецтари для електронної комерції, представив на заході новаторські пакувальні рішення для алкогольної індустрії.
Після презентації на попередній виставці Wine & Spirits Ukraine 2023 ККПК удосконалив конструктивні рішення та запустив у серійне виробництво декілька нових пакувальних розробок для виноробних компаній і дистриб'юторів спиртного, а також для рітейлерів і компаній, що спеціалізуються на операціях фулфілменту.
Ідеться як про індивідуальне паковання wine-box, так і про універсальні рішення, адаптовані під особливості скляної тари для різних типів хмільної продукції, що дозволяють сформувати єдиний компактний пакунок вмістом від 1 до 12 пляшок.
Зручна конструкція пришвидшує процес обробки замовлення та забезпечує надійне транспортування вишуканих напоїв. Бокс оснащений зовнішніми захисними виступами особливої форми, які створюють своєрідну демпферну підкладку. Таким чином, у випадку падіння чи удару пошкодитись може лише зовнішня оболонка паковання, але не його внутрішня частина і вміст.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У wine box від Київського КПК доставляють елітні напої, а не бите скло
Як продемонстрував проведений комбінатом краш-тест, скляні пляшки убезпечені від биття з усіх сторін. Відтак новація Київського КПК економить не лише витрати матеріалу й часу, але й кошти та репутацію продавця, оскільки відпадає потреба в страхуванні чутливої й дорогої продукції. А ризики отримання рекламацій від клієнтів - практично нульові.
Гофрокартон, з якого виготовлені бокси, повністю підлягає вторинній переробці, а саме паковання може бути повторно використане у випадку повернення товару. Крім того, запечатування коробки відбувається за допомогою клею постійної липкості і не потребує скотчу, а розпаковка за допомогою відривної стрічки дозволяє уникнути застосування гострих інструментів. Це робить новинку від ККПК на 100% безпечною та екологічною.
Ще один плюс wine-box для виробників і продавців алкопродукції - можливість кастомізації паковання. Брендоване "вбрання" для вишуканих напоїв створює у споживачів емоційні враження і спонукає їх робити повторні замовлення.
Наразі зручність і вигоду новації вже оцінили провідні логістичні оператори (Нова пошта, Meest Express) та онлайн-маркети (MAUDAU). А під час виставки Wine&Spirits стенд Київського КПК зацікавив і провідних виробників та дистриб'юторів алкогольної продукції.
Коментарі